Saturday, February 6, 2010

Burçak,epeydir yazmıyordum biliyorsun.Biraz içime kapanmıştım belki.Son zamanlarda aklım bedenimden sıyrılıp gidiyor gerçekten de.Hatırlamıyorum hayallerim bittiği anda tekrar bakarken şaşırmış yüzlere.

Dave Gahan'ın aşmış şarkısıyla olaya girmek istiyorum.O şarkı içimdeki güçlü duyguları dışavurmamda oldukça yardımlı oluyor bana.

I sit and i wait,and i stare
Wishing for a divine intervention
To lift me from my chair...

Olur ya zamanlar güçsüz hissedersin
Çivilenmiş gibi ruhun küskünlüklere
Öyle yorgun ki kendine acıyacak halin kalmamış
Öyle bitkin ki bir nefes daha hayat çekecek mecalin kalmamış
Koşmamışken henüz en kısa mesafeyi dahi
Yanıp kül olmuş bileklerin
Yetmezmiş gibi ne zamandır eriyip gittikleri
ıhhh tıkandım :D kasmayacağım :D

L2L2U B8BS

1 comment: