Tuesday, December 8, 2009

:{

resmi olarak
derdimin ne olduğunu
açıklamaya karar verdim
az önce emin olduğumdan ötürü
beeeeeeeeen,
acileeeeeeeeeeeeeen,
ONA BAKTIĞIMDA HAYRANLIK DUYACAĞIM

YANINDA BULUNMAKTAN SIKILMAYACAĞIM

YOKLUĞUNDA KOKUSUNU UNUTMAYACAĞIM

HER AN ÖZLEMLE ANACAĞIM

bir ya da daha fazla birey ile etkileşime geçmek istiyorum..
tamam mı
derdim buydu işte
bu kadar basit


kimseyi özlemedim
kimseye güvenmedim
kimseden beklemedim

bunları yaşamak istiyorum
çektiğim acının daha küçük bir yüzdesinin sentetik olmasını,
iç sesimi kahkahalarımla bastırmayı bırakabilmek istiyorum
kendi boğazımı kesmeye ramak kalmışken
başımı kaldırdığımda
vazgeçmeye değecek bir şeylerin varolduğunu görmek
yaşamın anladığım kadar tesadüfi olmadığını
yanıldığım görmek,

YANILDIĞIMI GÖRMEK!

Doğduğu andan beri arkasına baktı
Gerçeği kapatan perdelerin
İstedilerse de çevirmesini başka yöne kafasını
Sinmedi köşelere olsa da yaraları ne kadar derin

Renkleri yaşadı ve
Dillendirdi en güzel şarkıları
İçinden geçtiyse bile notaları
Sundu çevresine rüya gibi dakikaları

Ne var ki farkındaydı artık
Çok geçti geri dönüp olmak için bir aptal
Tüm kelepçeler kırılmıştı artık
Bu eziyet niyeydi varken geçip gitmek,düşüşüne hayret ederken bir aptal!


No comments:

Post a Comment