Tuesday, October 27, 2009

1 Ay Sonra Istanbul

hiç özlemedim
oradaki herhangi bir şeyi de özlemedim
havası aklıma gelip duruyor
son 3 gündür
nemli nemli,bok gibi
annemin iddiasına göre soğukmuş
umarım gerçekten de öyle olur
olursa da tek tesellim o olur
görüşmek istediğim birileri var
ama sonuçta on parçaya da bölünemem
ben tolga değilim eh :)
o kadar merak edenim yok
kimse mesaj yağmuruna da tutmadı
istemem zaten..
herkes yerini bilsin
evin içinde oturmak için drama topluluğu çalışmalarımı ertelemek zorunda kaldım
bundan hoşnut değilim
bu zamana kadar hiç aksatmayıp birden böyle bir şey yağmış olmak bana yakışmadı
ben de kendime yakıştıramadım
ivedik,i have dick demekmiş...
bence çok malca
malca demişken aklıma istanbul geldi
bok yesin
cidden..
odtüdeki mallar da özleyip duruyorlar
'arkadaşlarımı özlediiiiiim'
'ailemi özlediiiiiiiiim'
'geçen sene aldırdığım çocuğumdan geriye kalanları özlediiiiiiiiim'
çok farklı ifadeler değiller bence
bazıları da göt gibi gülüyor
gülmek herkese yakışmıyor
ama bana yakışıyor tabii ki
bana ne yakışmıyor ki
götümle bile gülerim
HAHAHAHAHAH!!
bok ye
cumartesi 23.12'e kadar oradayım
mümkünse aylarca bir daha gitmek istemiyorum
offf...
torontoya siktir olup gittikten sonra
kendi hayatımı yaşamak istiyorum
kendi istediğim adamla yatıp
kendi istediğim yere gidip
kendi istediğim gibi ölmek istiyorum
o kadar
ölüm son değil
bilmesen de
inanmasan da
gerçi inanmaya gerek yok
cahiller bile ölümsüz
sadece
farkında değiller
öbür dünyalar olacaktır
öbür evrenler
ve adını bilmediğimiz,
boyutlarını hayal edemeyecek kadar aciz olduğumuz
nice yerler
yerler
yerler
...

No comments:

Post a Comment