Friday, October 30, 2009

Kafadan Çatlak ve Üşüyor

ehhehehe
ahhahahah
başka başka nasıl gülünür bilir misiniz
başka başka ağızlarla
başka şivelerle
taklit taklit ederken ken keneleri
böcekler gibi haşırdarken geceleri
kırılırsa dişlerin
dökülürse o güzel kirpiklerin
kime güleceksin güzelim

o o omuzlarıma dok
hayır hayır değil muzlarıma
dalga ge geçmiyorum bu akşam
omuzlarıma dokunsa ve ısıtsa
derimi yaksa ve kavursa
kızıştırsa bir ta tavada döndürür gibi beni
döndürse havalarda fırlatsa be beyaz
çarşaflı yataklara
lazım değil yumuşak o olmaları çok da

üşürken ben ben ben gene ben hep ben
işte bu bencilliğinde boğulan ben bitmeyen bu akşam
vak vakitlerinde öt ha hayır örterken
üstümü örterken ya da örtmeye çalışırken
ördekler gibi kıvrılırken annemin ka kanayan
hayır kanamayan beyaz kanatlarının altına
titriyorum daha da fazla her geçen anla
ruhumu delip geçen her anla

anlamaz ki anlatsam uzun uzun yalan atsam
boynuna bir halat atsam da sallandırsam
anlamaz ki ço çocukken hayır çoktan çoktan
yitirdiğini o sefil hayatını,anlatırsam
anlamaz ki...........

o o,o hala burada,bilirim,bu burada bir yerde
sarılır hala kemikleri sayılan halsiz vücuduma
gezdirir ellerini okyanus ve dağlarımda
dağlar her dokunuşu,arzumu dağlar
kaçmak isterken kafamdan,yarıklar açar aklıma
düşünemem daha fazla
tadarım mutlak özgürlüğü ben de en sonunda
bedeli bir hayli ağır da olsa

No comments:

Post a Comment