Friday, July 24, 2009

Hava Durumu-1

Havalar çok ısındığından evden de çıkmaz oldum artık
Gerçekten fenalık geliyor
Yani biliyorsun
Evcimen biri olmama rağmen
Üstüne bir de klimamız olmasına rağmen oturduğum yerde bile terliyorum
(ki ben zor terlerim)
Hep ben ben ben
Ya kim olacaktı?
Sözler verildi bana bir sürü,bu gidişle hiçbiri tutulmayacak
Bazen iyi davranılırken bazen gene 'geçici' kişi oluyorum
Sıkıntımı dile getirmekten bile sıkıldım
İroniye bak
Takdire şayan
Ben bile yapmadım halbuki
Bööö
...
Pencerelerime film çektim artık
Hani şu 1999'daki güneş tutulmasında
Bilimteknik almadığı için orjinalini elinde bulundurmadığından
Nalburvari yerlerden ucuza getirip ediği milletin,güneşi izlemek için
Benimki bilimtekniktendi
Kınalıada'daydım o gün
Yüzme kursunda
Sonra 'lisans'ım bile oldu oradan
...
Epeydir DP'nin ağır şarkılarını dinlememişim
Ne ilginçtir ki bazen iyi geliyor
Bazen vermediğim yanıtları/karşılıkları benim için veriyor
Böyle şarkılar
Şikayet etmeye de çekiniyorum doğrusu
Daha fazla sözün bozulması elimde kalacak tek şey olduğundan
Teknoloji ve sanattan başka şeyden zevk almaz oldum
Bakıyorum yani ortalığa
Ya estetik anlamda tatmin etmeli beni,ya da şaşırtmalı
İkisi birden olursa ne aalaa (şapkalı a'm yok)
Resim çizmekten boynum tutuldu bugün
Artık aynı yerde durmaktan herhalde
Spor yapıyorum halbuki
Özellikle omuz çalışıyorum
En kadifesinden ceketlere (ve kendime tabii) olan saygımdan ötürü
...
Ekonomik kriz denen şeyin asıl zararı psikolojik düzeyde
İnsanlar harcamaya tırsar oldu
Harcamasa mezara götürecek sanki
Gerçi intihar aşağı intihar yukarı konuşup üstüne bir de 'geleceğe yatırım' yapanlar var
ooo...


burçak okusun diye yazıyorum,...düdük.

No comments:

Post a Comment