Wednesday, July 29, 2009

Sendin Sadece

Eğilmeye başladı bulutlar ve bırakmadılar bir kırıntı arkalarında
Yuvarlanıp çakılırken yeryüzüne savuştular her bir yana
Bembeyazdılar bir zamanlar ne olmuştu o parlak rüyalara
Buharlaşıp karışırken daha denizi taklid eden bir ufuğa

Ah,ama görememiştin o zamanlar,uzaklara sanmıştın bir başınayken
Bilememiştin ki sen neredesin o zamanlar,tuzaklara takılmıştın şikayet ederken
Yeni bir hayattan daha hemencecik bıkmışken ve seks bile seni tatmin etmezken
Kalakalmıştın aynanın karşısında,kilitlenip yansımana,göçen kuğuları fark etmeden

Yaklaştım sana hiçlikten çıkmış olsam da acelemi arkamda bırakmışçasına
Dokunmadan hissederken vücudunu görmüştüm seni dönerken kendinden,kendini kovalarcasına
Ancak çoktan vazgeçmiştin ve göremiyordun önünde dansedenleri alev almışçasına
Elini uzattığında dokunmak için,hatırlamıştın geçtiğini gerçeğin içinden artık pervasızca

Yanmak ister gibiydin,asırlar sonra dağlara kazınmış gölgenden hatırladığım kadarıyla
Ellerin havada ve bükülmüş bir boyunla kalmamıştı iskeletinden bir hatıra
Ama oradaydı biliyorum geçmişin ve burada işte anlatıyorum,bu hikaye çok eskilerden de olsa
Sordum sonsuz kere dönerken,sönerken kendine acıyan bir yıldızın etrafında

Sordun kendine neden diye neden ve neden diye
Bilmesen bile sordun neden diye ve herkese
Korktun ilk önce ya cevabım yoksa diye
Bıktın aramaktan ve oldu ağlamak tek amacın bundan böyle
Bilemeden,sendin halbuki tüm cevaplar,sendin sadece


No comments:

Post a Comment