Thursday, July 30, 2009

Kırılmış Olurdu Birkaçı

Bana çok güldükleri için ben de üzerine gülmek istemezdim
Belki de sadece yapacak başka şey olmadığından
Bana sırıtırlarken rüya görmekten fazlasını istemezdim
Belki de kaçacak yerim olmadığından

Kırılırdı sabrım en ince yerlerinden
Aslında en güzel motiflerinden
Bulurdum kendimi tırnaklarımı yumuşak bir yanağa saplamışken
İsterken daha da fazlasını intikam denen bu medetten

Ağlarken sinirimden ve bağırırken çaresizlikten
Saplardım kendime kendimi ve batardım kendimde,kendimden geçerken
Kaçırırken son dönüşleri de aklıma sahip çıkmaya çıkan bu şeritlerden
Kesiklerle doluysa da büsbütün serilmiş ezilirim demeden

Kapatırdım kulaklarımı,tıkardım bilincime giden tüm yolları
Sıkardım gözkapaklarımı,kırışsa da erkenden her bir yanları
Susamış olsam da kalkmazdı kilitler dudaklarımdan,kuruyup dökülürken alları
Titremesin diye dilerken parmaklarım,açamazdı kalbim tıkanan damarları

Beklerken bir kurtarıcı
Elimde kalırdı kaşıntılı bir acı
Tırnaklarımın altındaki et parçaları
Ve tabii ki kırılmış olurdu birkaçı


No comments:

Post a Comment