Wednesday, March 10, 2010

101 numara

9 mart 2010

100 numaraya tuvalet derler bilirsiniz ama bu 101 numara mutfağın yanında.Haşkanmakta olan makarnamı karıştırırken bir yandan da ders kitabımdan iskelet sistemlerini okumaya çalışıyordum ki çaprazımda duran ocağın üzerine konan közler dikkatimi çekti.Közleri koyan kişiye bunlarla ne yapıyorsun diye sordum ve öğrendim ki odanın içinde nargile içiyorlarmış!Gerçi burada yazdığımdan anlaşılıyor olabileceği kadar şaşırmadım çünkü daha önce de oradan nargile kokusu geldiğini farketmiştim.Bilirsin Burçak burnum çok keskindir.10 dakika civarında konuştuktan sonra kişi tarafından odasına davet edildim.Yemeğim bittikten sonra hemen oraya gittim ve yatağın üzerine oturdum.Uzun süre boyunca sohbet ettik ve bana nargile ile beyaz bira ikram etti.Bu noktaya kadar yeterince garip bir durum olmadığını düşünüyorsanız şunu dinleyin:Aniden 'benim oda arkadaşım gey' demez mi!Heyecanımı gizlemek için şaşkın görüntümü abartmak zorunda kaldım.Hatta nargileyi çekerken yanlıkşıkla nefes vermeyi unuttum ve öksürdüm.Kişi,belli bir ölçüde homofobik olmasıyla birlikte bazı şeyleri de aşmış görünüyordu.Gecenin ilerleyen saatlerinde oda arkadaşıyla da tanışma fırsatı elde ettim. Ve o çok övündüğüm kavrama yetim üzerine yemin edebilirim ki,10 sene aynı evde yaşasam anlamazdım.İşte o kadar sıradan davranıyordu.İlkokulda yaşadığım 'am görmek isteyen arkama geçsin' muhabbetini analtmaya başlayınca tabii ki hepimizin keyfi yerine geldi. Hatta two girls one cup'ı izleyip izletmek bile nasip oldu.Yanlış hatırlamıyorsam gece 3 civarında odama geldim ve kütük gibi uyudum demek istiyor olsamda aslında birkaç kere uyandım ve içki ile nargilenin ortak etkisi nedeniyle halüsinasyonlar gördüm.Sabah uyandığımda da saat 1'deki dersime 9'da gittim.İşte o derece uçmuştum.

No comments:

Post a Comment