Saturday, March 13, 2010

Gene De Mutluyum

Kırmızı dudaklar
Kırmızı yapraklar
Kırmızı dallar
Kırmızı yollar
Kırmızı ayakkabılar
Kırmızı tırnaklar
Kırmızı saçlar
Kırmızı şafaklar
Kırmızı yanaklar
Ve kırmızı...

Sarı güneşi gördüm
Sırıttı yüzüme
Öyle parlak ki alev alıp da söndüm
Dedi ki 'merak etme'

Gri bulutlar yarışıtı
Her biri diğerinin kuyruğunda
Bir an için kendi ayağına takılıp kaldı
Ne var ki korkup kaçtı,bakınca gözlerimdeki karanlığa

Her şey aydınlıktı bir kez daha
Yalandı bütün geceler
Gerçek ise fazla güzeldi saçmak için ortalığa
Bana özeldi ve korudum onu bitene kadar bahaneler için dilimdeki heceler

Mavi damarlar
Mavi gözler
Mavi eldivenler
Mavi çiçekler
Mavi kayalar
Mavi gökler
Mavi rüyalar
Mavi aylar
Mavi dumanlar
Ve mavi...

Sevdim ama istemedim
İstedim ama ihtiyacım yoktu
İhtiyacım vardı ama çekici gelmedi
Çekici geldi ama yırtıcının tekiydi
Yırtıcıydı ama yırtılmıştı yüreği
Yüreği yırtılmıştı ama atıyordu inadına
İnatçıydı ama umutsuzdu
Umutsuzdu ama denemekten vazgeçmiyordu
Vazgeçmiyordu ama unutmuştu amacını
Unutmuştu ama yoktu bir teselliye ihtiyacı
Yoktu bir ihtiyacı
Yoktu bir barınağa ihtiyacı
Yoktu yüzüp de üstüne kuşanacağı
Bir ruha ihtiyacı
Vardı bitmek tükenmek bilmeyen arzuları
Sonsuzdu tokluğu kadar açlığı
Memnuniyeti ise kana susamış bir ağaçtı
Işık görmeyen yerlerde kayaları delip geçerken
Yıldızların huzurunda tüm hayatı kutsardı

Beyaz eller
Beyaz atkılar
Beyaz dişler
Beyaz teller
Beyaz tüller
Beyaz çarşaflar
Beyaz tavanlar
Beyaz tuvaller
Beyaz yalanlar
Ve beyaz...

Soğuktu ellerin evet
İtiraf ediyorum işte
Hepinizin huzurunda söylüyorum,yoktur mükemmelliyet
Pişman olmadım tek seferinde bile

Tutuşurken aklın hayallerle
İzledim alnından kayan tuzlu damlaları
Yaşadım baştan ve baştan,başbaşa kaldım defalarca bu sahnelerle
Reddetmedim anılarını,hele de çıkarıp atmışken süslü peruklarını

Olmadığın kadar güzelsin
Olmadığın kadar özelsin
Benim için varolmadığın kadar benimsin
Benim için kahrolacağım kadar sensin

Alışmak mümkün ama kabullenmek değil,göremediğin üzere
Hayır,kolay değil hissetmek dilimde o tuzlu ıslaklığı
Canımı yakmadığın her anda güldüğümde
Kusurlarını özlemek,görürken ben aynada,makyajı akmış bir soytarıyı

No comments:

Post a Comment