Friday, March 5, 2010

Yaşanmış Olaylar Dizisi 1

Drama topluluğundan bir arkadaşımın önerisiyle içinde bulunduğum (bence) absürd durumlaru yazıya dökme ve belgeleme gereği duydum. Olur da 15 sene sonra okursam koparım diye.

2008 Yaz
Çocukluk arkadaşım olan sinan ile liseden arkadaşım olan kardeleni anlaşabileceklerini düşünerek tanıştırdım.Nitekim çok iyi anlaştılar ve ben ikisinden biriyle görüşmek istediğim zamanlar ikisiyle birden görüşmüş bulunuyordum.Bir akşam birlikte nevizadeye gittik ve sinanın da başka bir 'çift' olamak üzere arkadaşları gelmişti. O ikisi zaten kaymışlardı . Özellikle de dişi olan.Benimkiler onların tam karşısına oturdu ben de dikdörtgen bar masasının dar köşesine tabure üzerine oturmuş bulundum. Bu durum tabii ki pek hoşuma gitmemişti ve rahatsız edici derecede sembolik görünmüştü! 4ü 2çift olmak üzere çılgınca yiyiştikleri için o gece kimseyle konuşamamıştım ve canım sıkılmıştı. Sonra eve de yalnız döndüm. Bir daha ikisiyle birden görüşmedim . Neyse ki ... Bir süre sonra da ayrıldılar.

2010 Şubat sonu Mart başı
Netten tanıştığın bir insan olan Çağkan'ın daveti üzerine ankarada bir mekana gittim. Yanımda kendi okulumdan ve liseden tanıdığım odtüde okuyan bir bayan arkadaşım da vardı.Memetcan ve Yağmur oluyor bu kişiler.Masamızda (memetcanın sonradan belirttiği üzere) oldukça aykırı açık görüşlü ve ...genel anlamda garip insanlar vardı. Çağkan eski sevgilisini kıskandırmak amacıyla benim onunla sevgili taklidi yapmamı istedi. Memetcanın gene sonradan belirttiği üzere çapkan yapmacık davranıyormuş.Ben de çağkana gerçekten gerçekçi görünmesini istiyorsa öpüşmemiz gerektiğini söyledim ve o straight mekanda öpüşmüş bulunduk. Bu her ne kadar aykırı görünse de aslında benim straight insanların arasında 3. öpüşüşümdü. Birincisi istanbulda sugar cafenin bahçesinde tutucu ve kısa boylu matbaa çalışanlarının aşağıdaki ortamı dikizledikleri bir anda gerçekleşmişti ve tepeden yuhalamaları duymuştuç İkincisi ise ankara tunalıda bir manav (nedense sürekli önünden geçip duruyorum) karşısında tam anlamıyla sokakta öpüşmek suretiyle elde edilmiş bir anıdır.Hatta bu olay üzerine çocuğun kız arkadaşı 'her randevu öpüşmeyle bitmez' demişti. Ama bence sorumluluk benden çok,bana dandik vodkayı içirdikten sonra 'şu anda ne yapmak istiyorsan onu yap!' diyen başka bir adamın idi. Konuya dönecek olur isek,memetcanın harika gözlemlerinden öğrendim ki çağkanın eski erkek arkadaşı bize bakarken 'gossipgirl tarzı bir yüz ifadesi değişimi'ne kaptırmış kendini.Kısaca yüzünü ekşitmek ile 'envy' arasında bir şeymiş anladığım kadarıyla. Gözünüzde canlandırabildiğinize emimin. Bana bunu anlattığında altıma edecektim neredeyse. Ayrıca o çocuğun bana 35 tlyi benden alarak kendisi de aynı miktarda ortaya koyup bir şey satın alma teklifi üzerine çağkan çok kızmıştı çünkü çocuk parayı alıp siktiri basıyormuş. Okumakla adam olunmuyor evet ,ama okumamakla da olunmadığını kanıtlamış olduk böylece.Ayrıca,benim eski erkek arkadaşım çok kalın ben çok darım diyen bir kız,prada gözlükler takan heykel bölümünden abaza bir erkek de gecemizi renklendiren öğelerden'miş.


No comments:

Post a Comment